Kalandozások Malajziában

A penangi...

A penangi...

A maláj dongó nem szeret frizbizni

2013. december 04. - Csaba Péntek

Ez a történet még ez első hetemhez kapcsolódik, mivel a legelső munkanapomon kaptam egy invitálást a másnapi Ultimate-nek nevezett játékra. Magáról a játékról röviden annyit, hogy olyan mint a foci, csak ezt frizbivel játszák. Tehát van két csapat, egy-egy kijelölt terület a pálya két szemben lévő végén, ahova el kell juttatni a frizbit. Maga a játék nagyon pörgős, sokat kell futni, helyezkedni, de tényleg nagyon élvezetes.

Akit érdekel bővebben részleteket itt talál:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Ultimate
http://www.ultimateszeged.hu/hu/ultimate

Nem gondoltam volna, hogy a frizbi megfelelő dobása ennyire bonyolult, hiszen itt nem csak vízszintes síkban pörgetik, hanem minden tetszőleges szögben, akár teljesen függőlegesen is. Sőt, sok szituációban, amikor az ellenfél játékosa közvetlenül előtted áll, szükség lehet arra, hogy bal kézzel is el tudd dobni, ami igencsak nehéznek bizonyult elsőre. Szokták mondani, hogy a lányok úgy dobnak jobb kézzel mint a fiúk ballal, tehát hogy is mondjam, hogy ne sértsem meg a hölgy olvasókat, kicsit furcsán... :) Na ez a frizbi esetén hatványozottan igaz, nagyon viccesen néztek ki a bal kezes dobások, általában 1-2 méter után a földbe csapódtak, ami ugyebár egyenlő a labdavesztéssel, tehát a másik csapat következik. Szerencsére a játékos társak nagyon türelmesek voltak, így azért egy kis idő után elég jól belejöttem és a játék hangulata is teljesen magával ragadott.

Viszont a cég hátsó füves területén, ahol kijelöltük a kisebb focipálya méretű játékteret, osztoznunk kellett az ott repkedő kb. 4 centis dongókkal (egyik kedves barátom szerint "dungó":-)). Életemben nem láttam ekkora jószágokat, simán hanyatt esel ha izomból neked repül :)

Sajnálatos módon a frizbi elkapására szánt mozdulatomat támadólag értelmezte az egyik teremtmény és megcsípte vagy mondjuk inkább harapásnak a combom hátsó részét (kondizó barátaimnak: combhajlító:)) amire persze egyből odakaptam és így az ujjamnak se kegyelmezett. Mit mondjak, a darázs csípés ehhez képest semmi... nem is tudtam hirtelen, hogy mit csináljak. Persze nem akartam abbahagyni a játékot, hiszen lehet a helyieknek ez mindennapos dolog, nehogy azt mondják a végén, hogy puhány vagyok :) Kb. még egy órát így elvegetáltam a pályán, de szerencsére a kezemen lévő csípés nem volt annyira súlyos, gondolom a combomba eresztette bele a méreg nagy részét és az ujjamba már nem jutott olyan sok.

Szóval az egésznek az lett az eredménye, hogy a combomon 3 hétig volt egy 10 centi átmérőjű csúnya vörös folt, ami az első 1 hétben jól be is volt dagadva és gyulladva. Persze szokásomhoz híven orvoshoz nem mentem, de azért bevettem pár kalcium tablettát a biztonság kedvéért. Maga a csípés nyoma még mindig látható, mondhatni emlék :)

Egyébként azóta nem játszottam Ultimate-et... :) természetesen nem a kis incidens miatt, hanem szerencsétlen módon minden héten pont akkor esik az eső amikorra a játék be van ütemezve (még tart a monszun).

Már csak így zárszóként megemlítem, hogy azóta történt egy nagyon vicces/szerencsétlen húzódásom... maga a szituáció miatt kínos, mivel kocsiban ülve szenvedtem el. Az egyik sorompós kapunál nem sikerült elég közel megállnom a jegykiadó automatához, és ahogy már mindkét kézzel félig kilógva a kocsiból próbáltam elérni a gombot (gondolom a kis bódéban ülő figura fogta a hasát) egyszer csak éles fájdalom hasított belém... jó kis combtő húzódás :) Szerencsére másnapra elmúlt... de erre a "sportsérülésre" azért nem vagyok büszke :D

A bejegyzés trackback címe:

https://penangi.blog.hu/api/trackback/id/tr505674917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása