Kalandozások Malajziában

A penangi...

A penangi...

Iroda helyett menekules a majmok elol

2016. november 10. - Csaba Péntek
Sok ido telt el miota utoljara irtam, es azota rengeteg minden tortent velem, vagyis most mar velunk, hiszen a nepes Péntek csalad egyesult a keves fot szamlalo Lee dinasztiaval :)
De egybol a lenyegre ternek, es elmeselem mi tortent ma reggel a dzsungelben. Gondoltam egy turazassal kezdem a napot, es a kozepes nehezsegu Station3 es Station5 nevezetu helyeket latogattam meg. Mivel egyedul voltam, igy probaltam a kevesbe nepszeru osvenyeket felfedezni, ennek koszonhetoen bukkantam egy eleg sok egyedet szamlalo majom csoportra.
Manapsag nagy nepszerusegnek orvendenek a termeszetfilmek (lasd Planet Earth II. es Before The Flood, mindkettot ajanlom), ezert gondoltam, en is kicsit lelassitok, hogy alkalmam legyen jobban megfigyelni az allatokat, ahol szamos kolyok is volt. A majom termeszetesen nem buta eloleny, igy tudja, hogy a tropusokon az arnyekban tanacsos tartozkodni, ahol huvosebb van, es persze nehezebben is szurhato ki a szurke arnyalat. Igy tortent, hogy nem lattam az osveny kozepen magat kurkaszo alfahimet. Mar korulbelul 1 meterre voltam tole, amikor mindkettonk nagy meglepetesere eszrevettuk egymast. Gondoltam rahagyom a dontest, hogy mit hozunk ki ebbol a szituaciobol, elvegre baratok is lehetunk, de azert csak o van otthon. Nem is tanakodott sokaig, egybol ramvicsorgott es felvette a tamado pozt. Persze ennek kovetkezmenyekent az osszes tobbi kozelben tartozkodo majom (kb 15 fo) szinten felem fordult, es nem eppen bizalomgerjeszto fogsorat mutogatta.
Nem sok idot hagytak merlegelni, mivel 3 masodperc mulva mar orditva rohantam az esoerdoben a majom haddal utanam, akik szinten eleg gyorsan tudnak sprintelni mint kiderult. De szerencsere egy 15m utan feladtak, vagy csak elegedettek voltak, hogy megvedtek a territoriumukat. 
Egyebkent hiaba egy kis allatrol van szo, de ha megkarmolnak vagy harapnak akkor rengeteg komoly fertozest lehet kapni toluk, emiatt veszelyesek. Ezutan kerestem egy alternativ utvonalat, es folytattam a turazast a csucsig.

 

Panorama az elso allomasrol (Station3):
img_20161110_104532_hdr.jpg
Felmerulhet a kerdes, hogy mit kerestem csutortok reggel a dzsungelben. Ez annak tudhato be, hogy a munkahelyemtol elvaltak utjaink, igy most egy honapig probalom aktiv pihenessel tolteni az idot, illetve feldolgozni a sokkot, hogy 8 ev elteltevel a sajat magyar es amerikai fonokeim meg csak el se koszontek. Szerencsere itt Penangban mindenki nagyon kedves es rendes volt :)

 

Elet a fan:
img_20161110_110543_hdr_small.jpg
img_20161110_110536_hdr_small.jpg
De terjunk vissza a blog eredeti temajahoz, mivel szombaton egy masik tropusi szigetre utazunk, viszont remeljuk, hogy semmi rendhagyo nem fog tortenni. Ha megis, akkor majd itt beszamolok rola :)
Addig is koccintsunk egy jo gyumolcs juice-zal, ami kotelezo lezarasa minden turanak vagy futasnak a parkban.

 

Egy kis izelito a valasztekbol:
img_20161110_111538_hdr.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://penangi.blog.hu/api/trackback/id/tr9011946767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása